Hautauspalvelut

Loviisanseudun seurakuntayhtymä vastaa jäsenseurakuntiensa hautausjärjestelyistä. Käytännön järjestelyt, varaukset yms. hoidetaan seurakuntatoimistossa missä voi sopia mm. seuraavista asioista:

• hautausaika ja –paikka sekä mahdollinen muistotilaisuus
  • hautapaikka ja tarvittaessa hautapaikan näyttö
  • papin ja kanttorin varaaminen
  • haudanhoidosta sopiminen - haudanhoitosopimukset tehdään 31.5. mennessä - lue lisää haudanhoitosopimuksesta.

Maksut

Loviisanseudun seurakuntayhtymän hautatoimesta vastaa talouspäällikkö Gitte Backman. Hautakyselyihin vastaa hallintosihteeri Anne Strandberg, puh 044 552 4567 loviisanseudunseurakunnat@evl.fi

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

AJANKOHTAISTA

Hautajaisten suunnittelussa ja toteutuksessa seurakunnan työntekijät ovat apuna. Voit olla yhteydessä oman seurakunnan kirkkoherranvirastoon, päivystävään pappiin tai hautaustoimistoon. Siunaustilaisuus ja muistotilaisuus tarjoavat läheisille mahdollisuuden yhteiseen surutyöhön.

Hautaan siunaaminen